• (Android/iOS) Goat Simulator végtelen állóképességet kódol

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ végtelen állóképességet kódol ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nagyon jó a játék

    Annyira szórakoztató, és imádom, hogy végre ingyenes!!

    Folyamatosan azt mondja, hogy "csatlakozás a Google-hoz, játékokat játszom", és nem engedi, hogy játsszak. Javítsd ki.

    Nekem elmegy ez a játék. De nekem azért 3 csillag, mert az első pálya ingyenes, de pl: a Goat City Bay pálya LGn K3 telefonon 1600 ft! Mi a frank??!! Ha én készítettem volna ezt a játékot, akkor az összes pályát ingyenesen árultam volna a Google Playen! De összességében jó játék

    Nekem nagyon tetszik mert szórakoztató!

    Kérlek 100 mb csak mert nincs tárhelyem 1,2 Gb nem

    Rohadt jó.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :