• (Android) City Pilot Flight: Plane Games بسیاری از هک طلا

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ City Pilot Flight: Plane Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ City Pilot Flight: Plane Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ بسیاری از هک طلا ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ City Pilot Flight: Plane Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    گرافیک زیبا، بازی بسیار آسان اما ناقص لطفاً سطوح دشوارتری را اضافه کنید که لذت بازی است. اگر سخت نیست، جالب نیست!!!

    خیلی تبلیغات! یک تبلیغ بعد از هر ماموریت خسته کننده، به خصوص در ماموریت های آموزشی.

    من شروع به بازی خواهم کرد اما این یکی خیلی جالب نیست

    این بازی خوبی است. من این بازی درخشان و با قابلیت های عالی را دوست دارم

    خلبان هواپیمای سیتی یک بازی بسیار سرگرم کننده و شاد است.

    ورزش قابل توجهی که من انجام می دهم. مرحله آخر در واقعیت خیلی سخت است. چند درجه دیگر اضافه کنید. اسپرت درجه یک صدای واقعی موتور را دوست دارد و فرمان بسیار حساسی نیز مانند نسخه در جاده ها، ورزش عالی و افکت سه بعدی دارد. من خیلی از آن طرفداری کردم. با تشکر.

    باید چالش برانگیزتر از این باشه و به همین دلیل فقط یکی میدم⭐

    من عاشق خلبانی هستم بازی خوب است، اما وقتی از بالا به پایین سقوط می کنید ترسناک است. انواع هواپیماها و سطوح را نیز دارد. برو و دنیا را نجات بده

    عالی حرف نداره

    این بازی خوب است اما برخی از سطوح دشوار است. من این بازی را دوست دارم زیرا دوست دارم در هواپیما پرواز کنم

    خوب است اما لطفا کنترل های بازی را به روز کنید.

    برنامه بسیار خسته کننده، بدون سفر ... بدون فرود.. بدون تجربه در همه

    ای ا ه مقخیلی هم خو ب

    हवाई पायलट - हवाई जहाज खेल असल की नकल वाले गेम kmm

    City Pilot Flight: Plane Games 模擬 yuwl

    بازی عالی و همه به جز 747 هرگز دم سه تیغه نداشتند

    سپیده هستم نه ساله از خرم آباد واقعا عالی اگر هم میگید بد هست لطفا فحش ندید ممنون دست سازنده اش درد نکنه

    من آن را دوست دارم اما lvl 16 کار نمی کند و لطفاً یک پرواز رایگان اضافه کنید

    خوبه ولی مرحله هاش کمه

    اقایون اینجیه ولی به ماین کرافت پاپجی کالاف دیوتی نمیرسه


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :